1 – اهداف:
1-1- اطلاع رسانی و خدمات رسانی الکترونیکی
1-2- ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع
1-3- تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به ارباب رجوع و افزایش مسئولیت پذیری مدیران
1-4- ارتقای سلامت نظام اداری
1-5- اصلاح سیستم ها و روش های انجام کار
1-6- کاهش تردد شهروندان
2- ساختار:
2-1- صاحب امتیاز: شرکت آب منطقه ای همدان
2-2- مدیر مسئول: مدیرعامل آب منطقه ای همدان
2-3- سردبیر: رئیس اداره روابط عمومی
2-4- پشتیبانی فنی و امنیتی: گروه فن آوری اطلاعات
3-زمان بندی گردش اطلاعات :
نمایندگان حوزه ها حسب مورد، زمان بندی تغییر مطالب قابل ارائه خود را پیشنهاد طرح و پس از تایید مراجع ذیربط، وظیفه پیگیری به روز رسانی مطالب را به عهده خواهد داشت که زمان بندی به روز رسانی مشخص خواهد شد.
4-نحوه درج مطالب در سایت :
پس از تایید نهایی مطالب، فایل های مربوطه در فرمت های jpg – pdf – excel – word و .... در اختیار مسئول به روز رسانی سایت، جهت اقدامات لازم قرار می گیرد.