بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای همدان را به اطلاع میرساند:
1) تارنمای شرکت آب منطقه ای همدان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق"منوی تماس با ما < ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما < پیگیری پیام و پیشنهاد"، پیگیری نمایید.
2) برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3) به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4) تارنمای شرکت آب منطقه ای همدان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5) اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.