|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

توافقنامه سطح خدمات

توافق نامه سطح خدمت

1- مقدمه:

اهداف توافق نامه: بیان سطح توافق خدمت و روشن نمودن سطح تعهدات خدمت گیرنده و خدمت دهنده.

تعریف خدمت: خدمت مودر نظر در شناسنامه خدمت به صورت کامل تعریف گردیده لست.

نحوه انجام تعاملات با خدمت گیرنده: از طریق میز خدمت الکترونیک، ارسال پیام و پیشنهاد ، ثبت شکایت امکانپذیر است.

2- هدف:

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط شرکت آب منطقه ای همدان کیفیت تحویل خدمات مصوب شناسه دار برای خدمت گیرندگان مورد توافق وجود دارد. این بیانیه  روشن نمودن سطح تعهدات خدمت گیرنده و خدمت دهنده را نشان می دهد.

3-مسئولیت

شرکت آب منطقه ای همدان موافقت می کند که خدمات مصوب شناسه دار را به ترتیب زیر ارائه نماید:

شرکت آب منطقه ای همدان دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست های مدیریت منابع آب در سطح استان در چارچوب اساسنامه است که مستندات آن به شرح ذیل می باشد. (hmrw.ir/ منوی راهنمای ارباب رجوع/ قوانین و مقررات و بخشنامه ها/ طبقه بندی موضوعی)

خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

اخبار

مناقصات و مزایده ها

 خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

4- تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی

-متقاضی دریافت خدمت باید مدارک خود را به صورت کامل و مطابق با آنچه در شناسنامه خدمت (یا در کارتابل میز خدمت الکترونیکی) اشاره شده است بارگذاری نماید.

-موارد مربوط به فرم اطلاعات خدمت/ زیرخدمات در بخش میز خدمت الکترونیک قرار داده شده است.

-به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد. جهت پیگیری درخواست با منوی ارتباط با ما/ پیگیری پیام و پیشنهاد مراجعه فرمایید.

-تارنمای شرکت آب منطقه ای هرمزگان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.

-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

-برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ،شامل خطاهای فنی و غیر فنی با  دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن 38233901-081 و یا پست الکترونیک  Info@hmrw.ir  تماس حاصل نمایید.

-  تارنمای شرکت آب منطقه ای همدان امکان ثبت و پیگیری درخواستهای متقاضیان گرامی را از طریق "منوی ارتباط با ما < ارائه نظرات و پیشنهادات" فراهم نموده است. در این قسمت شما میتوانید به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و  24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق  "منوی ارتباط با ما < پیگیری پیام و پیشنهاد"، پیگیری نمایید.

- برای برقراری ارتباط مستقیم با  مدیرعامل به قسمت ارتباط با ما/ ملاقات با مدیرعامل ، و برای برقراری ارتباط  با سایر حوزه ها به منوی ارتباط با ما / فرم ارتباط با شرکت مراجعه فرمایید.

 -این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

5- هزینه ها و پرداخت ها:

هزینه های ارائه خدمات در کارتابل ارباب رجوع برای هر خدمت اطلاع رسانی می گردد.

6- دوره عملکرد

این توافق نامه در صورت تغییر مجددا ایجاد و اطلاع رسانی خواهد شد و تا آن زمان به قوت خود باقی خواهد بود.

 

 تاریخ ثبت : 1400/02/25
  آخرین به روزرسانی :
 سروش
 2926
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 15
  • بیشترین بازدید همزمان : 507
  • بازدید امروز : 2,122
  • بازدید دیروز : 351
  • کل بازدید : 5,216,842
  • آخرین به روزرسانی : 1402/12/28 14:16:23
  • شناسه IP شما : 3.235.199.19

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : همدان، خیابان جهاد، شرکت سهامی آب منطقه‌ای همدان
  • کدپستی : 6515914481
  • تلفن : 08138220737
  • فاکس : 08138220225
  • پست الکترونیکی : info[at]hmrw.ir
  • پیامک : 300074811
  • تلفن گویا :