آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای
تامین نیروی حفاظت فیزیکی(نگهبانی) تاسیسات شرکت آب منطقه ای همدان (1402)
شماره 5/1402- الف
شرکت سهامی آب منطقه ای همدان در نظر دارد بر اساس قانون مناقصات، تامین نیروی حفاظت فیزیکی(نگهبانی) شرکت آب منطقه ای همدان (1402) را به شرکتهای واجد صلاحیت که مورد تایید سازمان کار و امور اجتماعی می باشند واگذار نماید.
1- مدت اجرای کار: 12 ماه شمسی
2- نام و نشانی دستگاه مناقصه گزار: شرکت آب منطقهای همدان به نشانی: همدان- انتهای خیابان جهاد- نرسیده به میدان بیمه- تلفن : 9- 38220737(081) و فاکس: 38220225 (081)
3- محل اجرای کار : حوزه فعالیت شرکت آب منطقه ای همدان(در سطح استان همدان)
4- برآورد اولیه: 76،441،698،628 ریال ( این رقم بدون احتساب سود) می باشد.
5-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ 3،823،000،000ریال (سه میلیارد و هشتصد و بیست و سه میلیون) ریال است که باید به یکی از صورت های مشروحه ذیل و با رعایت مفاد آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت50659 همورخ 22/09/1394 همراه با اسناد مناقصه در پاکت الف به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود :
الف : ضمانتنامه بانکی و یا ضمانت نامه های صادره از سوی موسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند.
ب : واریز وجه به حساب شماره 4001116406376819 تحت عنوان سپرده آب منطقه ای همدان نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل سه ماه از آخرین روز تحویل پیشنهادها (مورخ 24/03/1402) بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه برآن ضمانتنامه بانکی باید طبق فرم های مورد قبول تنظیم شود.
6- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ 04/03/1402 تا ساعت 19 مورخ 13/03/1402 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir به فروش می رسد .
7- تصویر گواهینامه صلاحیت شرکت خدماتی از اداره کار وامور اجتماعی در کد های شماره 1 : امور حمل و نقل کد شماره 2: تعمیر و نگهداری،کد شماره 4: خدمات عمومی (شامل نامه رسانی،پیش خدمتی،نگهبانی،دفترداری) ،کد شماره 6: امور تاسیساتی در پاکت ب الزامی است .
8- قیمت اسناد و نحوه واریز وجه: قیمت فروش اسناد مناقصه مبلغ 1،250،000 ریال است که باید به حساب شماره 4001116404020914 بانک مرکزی تحت عنوان درآمد شرکت آب منطقه ای همدان واریز و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بار گذاری گردد.
10- تاریخ و مهلت تحویل اسناد تکمیل شده: شرکت کنندگان در مناقصه باید اسناد مناقصه را پس از تکمیل حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14) مورخ 24/03/1402، پاکت الف (تضمین ) را هم به صورت فیزیکی تحویل حراست آب منطقه ای همدان داده و هم در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری نمایند. پاکت های ب و ج فقط در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری گردد.
11- تاریخ بازگشایی پاکات : پیشنهادات واصله در ساعت 9 صبح مورخ 25/03/1402 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون مناقصه بازگشایی و خوانده می شود و حضور یک نفر نماینده از جانب پیشنهاد دهندگان بلامانع است.
12- ضمنا هزینه آگهی برعهده برنده مناقصه می باشد.