مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان خبرداد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، مهندس مرتضی عزالدین گفت: در جهت ارائه تحقق خدمات الکترونیک دولت و همچنین با هدف ارائه خدمات به مشترکین ، تکریم ارباب رجوع، تسریع در کار و عدم نیاز به مراجعه حضوری ارباب رجوع این سامانه راه اندازی شد.
وی افزود: از این پس متقاضیان می توانند ضمن تماس با شماره تلفن گویا 3121 بدون گرفتن کد شهر وبه راحتی درخواست ها وشکایت های خود درخصوص تخلفات منابع آبی را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارند.
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان