به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان،مدیر عامل این شرکت دراین باره اعلام كرد: اين شرکت همچون سایر شرکت های تابعه صنعت آب و برق پس از اطلاع از سیاست ها و تکالیف ابلاغی از یک ماه قبل پس از هماهنگی اولیه و امکان سنجی ، تحت نظارت دفتر هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نیرو با رعایت صرفه جویی در وقت و هزینه با برنامه ریزی صحیح و اطلاع رسانی کامل و به موقع ، بدون تداخل برنامه های آموزشی با امور جاری شرکت دوره مذکور را برگزار مي كند.
مهندس مرتضی عزالدین افزود: اطلاع به موقع کارمندان از قوانین و مقررات کاربردی و رعایت حدود صلاحیت و اختیارات قانونی و ضوابط مربوطه و همچنین ارتقای کمی و کیفی سطح آگاهی های عمومی کارمندان دولت بویژه مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، رؤسای ادارات، گروه ها، کارشناسان و بطور کلی کارمندان فنی ، مهندسی ، اداری ، مالی، حقوقی شاغل در شرکت های تابعه صنعت آب و برق یکی از نتایج برگزاری دوره های آموزشی فوق می باشد.
وی یادآورشد: بر اساس قانون فوق مدیران و کارمندان دستگاه های اجرائی و بطور کلی کارکنان دولت هر یک خدمتگزاران مردم محسوب می شوند و باید وظایف خود را به نحو احسن در راه خدمت به مردم و با درنظرگرفتن حقوق و خواستههای قانونی آنها انجام دهند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان خاطر نشان کرد: مردم در استفاده از خدمات دستگاه های اجرائی درشرایط مساوی از حقوق یکسان برخوردارند و دولت مکلف است به منظور تأمین حقوق مردم و مراجعان، رضایت و عدم رضایت مردم از عملکرد کارمندان را در ارتقاء، انتصاب و تمدید قراردادهای استخدامی و بهرهمندی از سایر امتیازات استخدامی و اعمال تشویقات و تنبیهات لحاظ نموده و کلیه آئین نامهها، شیوه نامهها، ضوابط اداری و استخدامی مربوط به کارمندان دولت را به عنوان یک عامل موثر منظورنماید.
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان