|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

جنگ امروز ما جنگ اقتصاد است

به گزارش روابط عمومي شرکت آب منطقه‌اي استان همدان، مرتضي عزالدين در اولين يادواره شهداء و ايثارگران صنعت آب و برق استان همدان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در جنگي نابرابرانه با 56 کشوري که هم‌پيمان شدند تا از رشد و پیشرفت نظام نوپاي جمهوري اسلامي ايران جلوگیری کنند، مقابله کردند.

وي با اشاره به کارنامه موفق رزمندگان و ايثارگران در 8 سال دفاع مقدس افزود: جهاد در جبهه‌هاي جنگ فرهنگي را در جامعه ايجاد کرد که امروز با انتقال آن از نسل به نسل ديگر هنوز شکوفا است.

مديرعامل آب منطقه‌اي استان همدان تصريح کرد: رشادت‌هاي آن دوران الگويي خوبي براي نسل امروز در تمام عرصه‌ها به ويژه ايثار و شهادت‌طلبي است.

وي با بيان اينکه رزمندگان و ايثارگران به فرمان ولي‌فقيه زمان خود کار بزرگي را به سرانجام رساندند، بيان داشت: امروز نيز همان کشورها دست به دست هم داده‌اند تا با تحريم‌هاي طالمانه و يک‌طرفه خود نظام جمهوري اسلامي را از پاي درآورند.

عزالدين با بيان اينکه ما سربازان ولايت و گوش به فرمان ايشان هستيم، گفت: مديريت جهادي يکي از تأکيدات مقام معظم رهبري و تکليف الهي بر ما است.

 وي با اشاره به نقش مهم طلايه‌داران جنگ که رزمندگان ديروز و ايثارگران امروز به شمار مي‌روند، افزود: بايد در اين زمينه به ولي‌فقيه زمان خود لبيک بگوييم و در مديريت جهادي از امر به معروف و نهي از منکر نيز دريغ نکنيم.

مديرعامل آب منطقه‌اي استان همدان با بيان اينکه بايد با اتحاد، تلاش شبانه‌روزي و کمترين هزينه اين دوره را پشت سر بگذاريم، تأکيد کرد: قطعاً با هدايت ايشان از اين پيچ خطرناک نيز به سلامت عبور خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه جنگ امروز ما جنگ اقتصاد، توليد و اشتغال است، خاطرنشان کرد: ما دوباره گوش به فرمان ولايت با همت جهادي همچون رزمندگان ديروز مديريت جهادي ديگري را براي جهانيان به نمايش مي‌گذاريم.

در اين مراسم مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران و فرمانده بسيج وزارت نيرو با تأکيد بر بزرگداشت شهدا و ايثارگران اظهار کرد: نبايد اين بزرگان که شاهد ايثار و سلحشوري آنان بوده‌ايم در بين ما مظلوم باشند.

سردار ابراهيم راحمي با بيان اينکه جبهه‌ها مملو از ايثار و شهادت بود، افزود: رزمندگان و شهدا انسان‌هاي پر صلابتي بودند که راه را پيدا کردند و اجازه نمي‌دادند ديگران به بيراهه بروند.

وي با اشاره به تابلوهاي ارزشي فراوان مانند ايستگاه صلواتي، سنگر عشق و ... که درجبهه‌ها وجود داشت، تصريح کرد: تابلوها نمادهايي هستند که اگر درست نصب شوند افراد به بيراهه کشيده نمي‌شوند.

فرمانده بسيج وزارت نيرو با بيان اينکه ولايت نقطه‌اي است که تمام علائم و تابلوها بايد به آن سمت جهت پيدا کند، گفت: نخستين تابلويي که پيامبر در رابطه با ولايت نشان داد در ابتداي رسالتشان و هنگام دعوت از اقوام وسران عرب به دين اسلام بود که تنها حضرت علي(ع) ايمان آورد و پيامبر ايشان را جانشين و وصي خود معرفي کرد.

وي يادآور شد: تابلوي دوم نيز تابلوي غدير است که ماجراي آن بر هيچ کس پوشيده نيست و با اينکه همه بيعت کردند اما بعد از رحلت پيامبر اکرم(ص) تابلو کج شد و مردم از خلفا پيروي کردند.

راحمي با اشاره به نصب تابلوهاي مختلف در مسير تشيع و انقلاب اضافه کرد: اين تابلو توسط امام خميني(ره) در مسير درست قرار داده شد.

وي تصريح کرد: در صحنه رزم نيز سلحشوران و ايثارگران راه اين تابلو را در پيش گرفتند و همين امر باعث بيمه شدن کشور ايران شد.

فرمانده بسيج وزارت نيرو با اشاره به تبعيت مردم از ولي‌فقيه بيان کرد: اين امر راز موفقيت ما در تمام عرصه‌ها است.

وي با اشاره به ايثارگري و نوآوري رزمندگان در طول جنگ تصريح کرد: به برکت اين امر، امروز بسياري از کشورها نيازمند ايران هستند.

راحمي با بيان اينکه طي کردن مسير درست باعث رشد ايران در تمام عرصه‌ها شده است، گفت: شهداي صنعت آب و برق نمونه‌هاي بارزي از اين تفکر هستند.

وي با اشاره به دوران قبل از انقلاب و وابستگي 100 درصدي ايران در ساخت سدها به بيگانگان افزود: بعد از جنگ در زمينه سدسازي و برق رساني به خودکفايي رسيده‌ايم

مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران خاطرنشان کرد: شهدا الگوهاي عملي در تمام عرصه‌ها مانند اعتقادات، اخلاق، شجاعت و ... هستند که در سايه ايمان و اعتقادات خود اهل عمل بودند.

در پايان اين مراسم نيز از ايثارگران صنعت آب و برق استان تجليل شد.


کد خبر: 492
  تاریخ خبر : 1393/07/08
  آخرین به‌روزرسانی : 1393/07/08
 مدیر روابط عمومی
 1328
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 58
  • بیشترین بازدید همزمان : 507
  • بازدید امروز : 3,928
  • بازدید دیروز : 7,249
  • کل بازدید : 5,429,008
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/05 09:19:46
  • شناسه IP شما : 3.135.219.166

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : همدان، خیابان جهاد، شرکت سهامی آب منطقه‌ای همدان
  • کدپستی : 6515914481
  • تلفن : 08138220737
  • فاکس : 08138220225
  • پست الکترونیکی : info[at]hmrw.ir
  • پیامک : 300074811
  • تلفن گویا :