به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان میز خدمت این شرکت که بصورت مشترک با دیگر ادارات استان در نماز جمعه شهرستان همدان برگزار شد و هم استانی های عزیز مشکلات و مسائل خود را با مدیر عامل شرکت در میان گذاشتند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات مردم از اهداف برپایی میز خدمت می باشد و در این خصوص میز خدمت شرکت آب منطقه ای همدان بصورت مشترک همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با دیگر ادارات تابعه شرکت نیز در نماز جمعه سراسر استان برپا شده بود و همشهریان عزیز مشکلات و مسائل خود را بدون واسطه با مدیران شهرستان در میان گذاشته اند.
وی با بیان اینکه اولویت اول وزارت نیرو تامین آب شرب می باشد ، گفت: تامین آب شرب سالم و پایدار از اقدامات دولت سیزدهم به مردم عزیز استان بود که علی الرغم کاهش بارش های دغدغه تامین آب شرب در همدان را برطرف کرده است .
اخلاص مند تصریح کرد: در حال حاضر 1400 تا 1500 لیتر در ثانیه آب شرب سالم با توجه به نیاز شرب شهر همدان بعد از تصفیه در تصفیه خانه شیخی جان از خط آبرسانی تالوار وارد شبکه آب شرب شهر همدان می شود.
وی با بیان اینکه انسداد چاه های غیر مجاز و نصب کنتور با جدیت دنبال می شود، گفت: مدیریت تومان آب و برق از ابتدای سال جاری در استان اجرا شده و میزان آب قابل برداشت بر مبنای برق مصرفی هر چاه محاسبه و مشترکینی که بیش از میزان تخصیص آب در پروانه بهره برداری خود، آب از منابع آب زیرزمینی استحصال نمایند برق آنها قطع میشود.