یک روز مانده به سفر رییس جمهور به همدان:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان احمد حیدری معاون حقوقی پشتیبانی و امور مجلس شورای اسلامی و نماینده تام الاختیار وزیر نیرو یکی از مقدمات پیش از سفر رییس جمهور را ارتباط مردم و مسئولین به صورت مستقیم عنوان کرد و گفت: در دیدار مستقیم مردم با مدیران و معاونین وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق استان، موارد مرتبط با حوزه آب و برق و دغدغه های مردم مطرح و مورد بررسی قرار میگیرد.
وی افزود: برخی مسایل مطرح شده زمان کوتاهی نیاز دارد که ظرف مدت ۴۸ ساعت نتیجه آن اعلام میشود اما برخی مسایل بررسی بیشتری نیاز دارد و پس از 2 هفته به نتیجه میرسد.
مهدی جهانیان معاون مدیرکل بازسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو نیز از حضور ۵۰ نفر از نمایندگان وزارت نیرو و مسئولین استان برای پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم به صورت حضوری خبر داد و گفت: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم است و دیدار چهره به چهره برای مردمی که موفق به مطرح کردن مسائل و مشکلات خود نبوده اند آماده خدمت رسانی است .
وی عنوان کرد: علاوه بر میز ارتباط مردمی مستقر در طی این دو روز مردم میتوانند ب۶ صورت غیر حضوری و از طریق تماس با تلفن ۱۱۱ مرکز سامد و یا با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات وزارت نیرو نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام نموده و آن را پیگیری کنند.
میز ارتباط مردمی دستگاه های زیرمجموعه وزارت نیرو که متشکل از ۶ میز خدمت با حضور شرکت های آب و فاضلاب استان همدان، شرکت توزیع برق استان همدان، شرکت برق باختر، شرکت آب منطقهای همدان و نیروگاه شهید مفتح در جریان سی امین سفر استانی رییس جمهور در روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی در استان همدان است .
یادآور میگردد محل اسقرار میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو در میدان پاسداران، بلوار بهادر بیگی، کوی خاتم (ششصد دستگاه) سالن ورزشی غدیر است.