به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، در ابتدا این جلسه مهندس منصور ستوده گفت: باید امکانات و تسهیلات مناسبی جهت رفاه حال ارباب رجوع در ستاد و شهرستانها تامین شود.
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در کلیه واحدها گفت: ازمهمترین اهداف کمیته سلامت اداری سالم سازی سیستم اداری و تکریم ارباب رجوع است.
سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان افزود: خدمتگذاری به مردم از وظایف ذاتی این شرکت می باشد و حفظ حرمت ارباب رجوع و و حفظ اخلاق و رفتار اداری در مقابل آنها بسیار مهم است.
ستوده افزود: اطلاع رسانی مناسب توسط هر واحد در خصوص فرآیند انجام کار و مدت زمان انجام آن بسیار مهم و ضروری است.
وی ادامه داد: بازدید از ادارات شهرستانها و بررسی مشکلات ارباب رجوع با هماهنگی فرمانداری شهرستان بصورت ماهیانه انجام شود.
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان