|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

انتصاب جدید در شرکت آب منطقه ای همدان

طا وه ای بعنوان ذیحساب شرکت آب منطقه ای همدان معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، مهندس منصور ستوده در جلسه تودیع و معارفه ذیحساب شرکت ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رجب گفت: این شرکت به عنوان یک شرکت دولتی حاکمیت بر منابع آبی استان را برعهده دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان اظهار کرد: وظیفه این شرکت مطالعه و اجرای طرح های تملک دارایی سرمایه در بحث  تامین آب و اجرای خطوط انتقال آب و همچنین حفاظت و بهره برداری از منابع آب است. ساختار شرکت آب منطقه ای، ساختار کاملا دولتی است و معمولا ساختار شرکت های دولتی بر اساس مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اداره می شود.

ستوده گفت: شرکت آب منطقه ای همدان از نظر توان مدیران و کارشناسان در زمینه انجام وظیفه در تامین و حفاظت از منابع آب در استان و کشور جایگاه ویژه ای دارد. بخشی از این موفقیت ناشی از تلاش های صادقانه ذیحسابان محترم بوده است.

وی ادامه داد: اعتبارات شرکت های دولتی در دو بخش هزینه ای و طرح های تملک دارایی سرمایه است. برابر بودجه سال 1399 در بخش اعتبارات هزینه ای، درآمد این شرکت 250 میلیارد ریال بوده و هزینه‌های آن 275 میلیارد ریال بوده است و این شرکت عملا شرکتی زیان ده است به جهت اینکه بخش کشاورزی از سال 1383 از پرداخت حق نظاره معاف شده است  بخش عمده ای از درآمد شرکت را از دست دادیم. بر همین اساس هر ساله بخشی از کمک زیان  از دولت دریافت می‌شود. در سال های اخیر این کمک زیان به شدت کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل شرکت به دنبال ایجاد درآمدهای مختلف از منابع مختلف است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان افزود:حدود 195 نفر نیروی انسانی در این شرکت مشغول به کار هستند. در بخش اعتبارات طرح های تملک نیز پروژه های مهم و تاثیرگذاری مانند سد خرمرود تویسرکان، سد نعمت آباد اسدآباد و سد گرین نهاوند که بزرگترین پروژه های سدسازی در استان است، اجرا شده یا در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: خطوط آبرسانی مهمی مثل آبرسانی از سد کلان به ملایر، آبرسانی به تویسرکان وآبرسانی از سد تالوار به همدان (به عنوان بزرگترین پروژه آبرسانی که در حال حاضر 300 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و برای ادامه پروژه (37 درصد باقیمانده) حدود 1200 میلیارد تومان نیاز است) در دستور کار قرار گرفت که آبرسانی از سد کلان به ملایر به اتمام رسیده و در دست افتتاح است.

ستوده یادآور شد: احداث دو تصفیه خانه به روش BOT توسط بخش خصوصی در حال انجام است؛ تصفیه خانه آب شرب تویسرکان و تصفیه خانه آب شرب ملایر. اجرای تصفیه خانه ملایر به اتمام رسیده و امسال با کمک وزیر محترم نیرو و استاندار محترم همدان افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: در مجموع اعتبارات طرح های تملک سالجاری 81 میلیارد تومان است که احتمالا 25 میلیارد تومان دیگر نیز به آن افزوده خواهد شد و به 106 میلیارد تومان در سال 1399 خواهد رسید.

وی بیان کرد: این پروژه های مهم و تاثیرگذار نیاز دارد که یک بدنه کارشناسی و مدیریتی قوی داشته باشد که بتواند این زیرساخت‌ها را در استان به نحو احسن انجام دهد و خدمات خوب و شایسته ای برای مردم استان داشته باشد که خوشبختانه این بدنه کارشناسی و تیم مدیریتی قوی بین همکاران وجود دارد که از کوشش و تلاش صادقانه و بی دریغ آن ها تقدیر و تشکر می کنم. مکمل این حضور قدرتمند، حضور یک ذیحساب قوی و آشنا به قوانین و مقررات و چراغ هدایت ما برای اجرای این پروژه ها است.

ستوده در پایان ضمن تقدیر از تلاش و همراهی ذیحساب سابق، گفت: با حضور علی یاری آرامشی در این حوزه شکل گرفته بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: در چند محور همکاری بسیار مثبتی با شرکت داشتندکه برای مثال، ایجاد فضای مناسب و آرام توام با تعامل، همراهی در انجام امور مالی در پروژه‌های طرح های تملک و جاری، همکاری بسیار خوب در جذب اعتبارات،بازنگری در بحث پرداخت و هزینه ها و اصلاحات لازم، حضور در پروژه ها و لمس این پروژه ها از نزدیک، همکاری در تهیه صورت های مالی هم در اعتبارات هزینه و هم در اعتبارات طرح های تملک و حضور فعال در جلسات هیئت مدیره از جمله این اقدامات مثبت است.

 

سید ناصر محمودی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در مراسم تودیع  و معرفه ذیحساب جدید شرکت آب منطقه ای استان همدان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب به عنوان ایامی پربرکت، عنوان کرد: به دلیل فعالیت های خوبی که همکاران ما در ذیحسابی دارند و نوع فعالیتی که آن ها انجام می دهند، گاها جابجایی هایی اتفاق می افتد.

وی افزود: برخی از دستگاه ها در ابتدای امر در مورد جابجایی ذیحساب‌ها مقاومت می‌کنند و از این تغییر ابراز نگرانی می‌کنند؛ زیرا اینگونه برداشت می کنند که با تغییر ذیحسابی امور آن ها با کندی مواجه خواهد شد و یا خللی در امور پیش خواهد آمد؛ این ذهنیت به این دلیل است که این عزیزان با مقوله ذیحسابی آشنایی کاملی ندارند.

محمودی با اشاره به اینکه دستگاه اقتصاد و دارایی سازمانی حاکمیتی است و تقریبا بالغ بر 70 درصد فعالیت آن برون سازمانی است، گفت: نزدیک به 30 نفر از همکاران ما در مقوله ذیحسابی در راستای نظارت بر فرایند مالی در دستگاه های استان مشغول به فعالیت هستند، جایگاه ایشان در سطح مدیر کلی است و از این حیث تعامل و پیشروی روند در امور، از سوی ما نسبت به ایشان قدری دارای حساسیت است و نیاز به دقت نظر  دارد.

وی با بیان اینکه شخص وزیر اقتصاد و دارایی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به عنوان یکی از اهرم‌ها، ذیحساب های  دستگاه های اجرایی عنوان کردند، افزود: زیرا تطبیق اسناد و قوانین بالادستی، کمک و مشاوره در راستای تشخیص درست مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت هزینه کردهای معمول و غیره از سوی ذی‌حساب‌ها اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه فعالیت ذیحساب ها از توجه و دقت بیشتری از سوی نهادهای نظارتی برخوردار است، گفت:‌این موضوع در استان همدان از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه فعالیت ذیحساب‌ها و روند فرسایشی حاکم بر فعایت آنان به گونه‌ای است که همراه با آسیب های جسمی و روانی همراه خواهد بود، گفت:از این رو سعی بر آن است که با جابجایی این عزیزان از شدت آسیبی که ممکن است برای آن‌ها اتفاق افتد، کاسته شود.

وی افزود: با تعلق خاطری که ذیحسابان به استان دارند قطعا همراه و یاریگر شرکت آب منطقه ای و دیگر دستگاه های استان خواهند بود.

در این جلسه از علی یاری، ذیحساب سابق شرکت آب منطقه‌ای استان تقدیر و طاوه ای بعنوان ذیحساب جدید شرکت معرفی شد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان

کد خبر: 1775
  تاریخ خبر : 1399/11/28
 همایون
 1719
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 33
  • بیشترین بازدید همزمان : 507
  • بازدید امروز : 670
  • بازدید دیروز : 6,156
  • کل بازدید : 5,361,012
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/29 12:18:20
  • شناسه IP شما : 18.119.253.93

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : همدان، خیابان جهاد، شرکت سهامی آب منطقه‌ای همدان
  • کدپستی : 6515914481
  • تلفن : 08138220737
  • فاکس : 08138220225
  • پست الکترونیکی : info[at]hmrw.ir
  • پیامک : 300074811
  • تلفن گویا :