|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان مطرح نمود:

عملکرد مدیران صنعت آب و برق استان در جذب اعتبارات ملی شایسته تقدیر است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عملکرد مدیران صنعت آب و برق استان را در جذب اعتبارات ملی مثال زدنی و شایسته تقدیر دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان، حمید رضاحاجی بابایی در شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان، با بیان اینکه خدمت به مردم بزرگترین وظیفه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: حرف اول و آخر را خدمت رسانی به مردم میزند و در این رابطه از عملکرد مدیران صنعت آب و برق استان راضی هستیم.

وی با اشاره به تلاش مدیران صنعت آب و برق در بحث جذب اعتبارات ملی اظهارداشت:حضور معنادار و قدرتمند مدیران ما در مرکز و جذب اعتبارات قابل توجه از دلایل رضایتمندی مااست.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه ما در طول زندگیمان از مقام رحمانیت و رحیم بودن خداوند متعال برخوردار هستیم، بیان کرد: مسئولین ما نیز با استعانت از خداوند متعال باید در خدمت رسانی به مردم به ویژه افردی که در نواحی کمتر برخوردار شهر سکونت دارند همواره کوشا باشند.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد:طبق فرمایشات رهبری، جمعیت ۳۵میلیونی در کشورنیازمند توجه ویژه هستند چراکه این جمعیت بالاترین خسارت‌ها را متحمل میشوند.

حاجی بابایی ادامه داد: برهمین اساس و بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ سه دهک پایین جامعه، معادل یک سوم از جمعیت کشور، به شرط رعایت الگوی مصرف از آب و برق رایگان برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید براینکه انسانیت به معنای خدمت رسانی به مردم است، بیان کرد: ارزش کار ما کمک کردن به ملت شریف ایران است.

وی همچنین ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، گفت: اعتبارات خوبی در طول یک سال گذشته جذب استان و پروژه‌های آب استان شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای سد تالوار دیده شده است، اظهارداشت: درحال حاضر ۵۰ میلیارد تومان در این خصوص در نظر گرفته شده که البته این رقم تا ۱۰۰ میلیارد تومان نیز قابل افزایش است.

وی تاکید کرد: همدان میتواند به عنوان استانی مستعد برای سایراستانهاباشد و البته بنده معتقد هستم مدیری که توانایی پیگیری امور مردم را ندارد باید کنار بکشد.

وی در ادامه با بیان این نکته که پول در این مملکت فراوان است، گفت: جذب این اعتبارات نیازمند پیگیری مدیران است.

وی عنوان کرد: استان همدان با تمام ظریف مدیرانش کار را جلو میبرد و نباید اجازه دهیم دراستان حاشیه‌ای وجود داشته باشد چراکه ما وقت حاشیه‌ها را نداریم.

وی تصریح کرد: پرداختن به حاشیه‌ها بالاترین ضربه به مردم است و نظام نیازمند پرداختن به امور مردم است و لاغیر.

وی تصریح کرد: چنانچه صنایع و مراکز تولیدی ما به خوبی از پساب تولیدی توسط تصفیه خانه فاضلاب همدان برخوردار شوند و حجم ذخیره سازی آب افزایش یابد در تاریخ استان اقدامی ماندگار انجام شده است.

حاجی بابایی تاکید کرد:ما باید از امکانات ملی به منظور رفع مشکلات کشاورزی و صنعت استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید دراقدامات همچون باران عمل کنیم: همه باید نسبت به مردم استان متعهد باشیم و همه ازنعمت خدمت رسانی برخوردار شوند.

وی بار دیگر از مدیران صنعت آب و برق تقدیر کرد و یادآورشد:مدیران این صنعت در زمینه جذب اعتبارات ملی و استانی مثال زدنی هستند.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه بر اساس سند راهبردی سه ساله استان توانستیم در حوزه تامین آب بخشی از آب صنایع مهم استان را تامین کنیم، گفت:همچنین از محل تخصیص‌های وزارت نیرو مشکل صنایع کوچک نیز مرتفع شد.

وی همچنین با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰, ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح آبرسانی همدان در نظر گرفته شد که این رقم در بودجه سالهای گذشته ناچیز بوده و در بودجه سال جاری ۳۰ میلیارد تومان لحاظ شده است که بدنبال افزایش آن هستیم.

وی تاکید کرد: طرح آبرسانی به مشترکین از مباحث مهمی است که نیازمند حمایت نمایندگان محترم استان است.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان همدان

 

 

کد خبر: 1770
  تاریخ خبر : 1399/11/11
 همایون
 1146
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 46
  • بیشترین بازدید همزمان : 507
  • بازدید امروز : 2,990
  • بازدید دیروز : 5,931
  • کل بازدید : 5,287,299
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/08 11:41:25
  • شناسه IP شما : 44.220.59.236

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : همدان، خیابان جهاد، شرکت سهامی آب منطقه‌ای همدان
  • کدپستی : 6515914481
  • تلفن : 08138220737
  • فاکس : 08138220225
  • پست الکترونیکی : info[at]hmrw.ir
  • پیامک : 300074811
  • تلفن گویا :